avsked

Det är nu jag ställer mig själv frågan; vad har jag gett mig in på egentligen? Resfebern sprutar ur öronen, och jag känner mig tveksam till om jag över huvud taget kommer kunna somna inatt. Taxin är beställd och jag är incheckad, så 0440 imorgon bitti bär det av, vare sig jag är redo eller inte. Kan man ens bli redo för en sån här grej? Visst, jag har vetat om att jag ska åka sen i våras, men det är en grej att tänka på det då och en annan grej när det blir verklighet nu.

Alla avsked har varit jobbiga, och jag kommer sakna alla fina människor så himla mycket, både de i Lund och de i Stockholm. De senaste dagarna har jag verkligen pendlat i humör. Från att vara jättespänd och glad över allt till att i nästa sekund bli sentimental och gråta över hur mycket jag kommer sakna alla. Men med hjälp av Skype och Facebook hoppas jag kunna hålla koll på de viktigaste i alla fall.

Här på bloggen kommer jag, så ofta jag hinner, berätta om hur jag har det och vad en student gör om dagarna i Santa Barbara. Förvänta er inte den bästa uppdateringen första veckan/veckorna (jag måste ju trots allt hinna uppleva lite själv också), men efter det ska jag göra så gott jag kan! 

Så. Hejdå Sverige, vi ses om 10 månader!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Du kommer att ha det uuunderbart!!! Jag är så avis! Vi får skypa massor!

Postat av: Sanna

Ska bli kul att följa din resa! Skriv ofta och ladda upp massor med bilder!!!! Lycka till med resan nu.



Kram, Sanna!

2011-09-07 @ 15:53:12
URL: http://sannagudmundsson.blogg.se/
Postat av: kristina attoff

Jag kände likadant men det släpper så fort man kommit hit och kommit in i allting. Första veckan var lite jobbig för mig men sen vände det så håll ut. Du kommer att stöta på perioder med hemlängtan osv men det går över. Man kan inte ha honey moon hela tiden. :P Här så har skolan dragit igång ordentligt och jag har snart mina första midterms, helt galet. Det är sjukt mkt plugg men det är det värt. Hör av dig om du behöver hjälp med något. Kramar

2011-09-08 @ 06:22:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback