aaaaah

Jag har inte varit så nervös innan, men nu börjar jag bli det. Rätt mycket också. Det är tusen tankar som snurrar runt i mitt huvud, tusen saker som kan (eller kommer att) gå fel. Tänk om min väska kommer bort tänk om jag och mamma inte hittar varandra tänk om jag inte hittar några möbler tänk om det är jättejobbigt att dela rum tänk om de visar sig vara galna kristna fanatiker tänk om jag inte får några kompisar tänk om jag inte kommer in på några kurser tänk om tänk om tänk om tänk om

Inte konstigt att jag är trött, det är ju när jag ska sova som allt det där dyker upp i mitt huvud. Men jag släpper sargen och gör allt för att verka som en sån där cool person som tar det med en klackspark. Vadå, bo med tre amerikanska tjejer? Inget problem! Flyga helt själv till ett främmande (eller nja, nästan då) land? Det är luugnt!

Ordet skräckblandad förtjusning har aldrig passat bättre.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback