Davidson Library, 4th floor

Det är där jag spenderat större delen av förra veckan, och även helgen. Så om ni undrar varför jag inte uppdaterar bloggen så ofta är det för att ungefär alla blogginlägg hade sett ut så här "hej idag har jag suttit i biblioteket jättelänge och lärt mig en massa drugs". Inte jättekul alltså. Men som tur är så har jag inte suttit där själv, utan jag har kunnat prokrastinera med andra som också har mycket att lära sig på kort tid.

I tisdags tog jag dock lite ledigt och följde med Shelley och Andrew på Farmer's Market inne i SB. Lokala bönder kommer dit, ställer upp ett stånd och säljer sina grönsaker (och även kött fisk ägg ost) till ett relativt bra pris. Man får alltså ekologisk mat som är närproducerad för ett pris som inte är så mycket dyrare än i mataffären. Bra grejer. Ska försöka ta mig dit fler gånger!

I torsdags var det dags för tjejmiddag på en italiensk restaurang med mycket god mat. Efter middagen mötte vi upp grabbarna på Tonic och dansade loss innan Bill's Bus tog oss hem. En väldigt kul utekväll!

Resten av helgen hängde jag mest med Davidson, kollade lite film och planerade Thanksgiving-helgen. Det kommer bli en grym helg!

Idag skrev jag två midterms, men de pratar vi inte mer om nu förrän jag vet resultatet. Ikväll blir det bio!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback