alla vill ha hela världen

åh gud. jag känner mig som en liten fjortis, men twilight-böckerna är verkligen underbara! läser tvåan, New moon, just nu och jag blir sådär härligt indragen i den som man blir i riktigt bra böcker. Sådär så att man bara vill läsa läsa läsa och inte kan tänka på något annat. Det enda negativa med det är ju att boken tar slut så fasligt snabbt, men jag kan ju trösta mig med att det finns två till att läsa.

ikväll ska jag prova på något nytt. Hallans nation ringde igår, de behövde folk som jobbade idag. Och eftersom jag inte har något bättre för mig ikväll så blev svaret ja. Hoppas det blir kul, men efter vad sofia berättat om när hon jobbat så verkar det så. Imorrn blir det korridorsfest på Delphi. Det har också potential till att bli riktigt kul, verkar som det kommer många som jag inte träffat på länge :)

Nu ska jag bege mig tillbaks in i twilight-världen en stund till, innan jag åker ner till Hallands.

nu: Jonathan Johansson - säg vad ni vill
(kolla upp honom!)

Kommentarer
Postat av: Anna

Twilight har aldrig varit en fjortisgrej och kommer aldrig bli, kän dig int som en fjortis. Visst, fjortisar får läsa dem om de vill, jag är inte derekt en åldersgränssättare ...

Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback