som vi brukar säga på labet...

berätta om helgen skulle jag göra ja. 
i fredags mötte jag upp B, J och S på centralen. vi satte oss på bussen och hamnade till slut i malmö där "Malmö by Manja"-touren drog igång! Vi åkte bort till Turning Torso och hittade där något som gjorde oss väldigt glada; en lekplats! En lekplats med asroliga (och lite läskiga) rutschkanor och gungor och vi blev genast fem år gamla igen. Sen såg vi Turning Torso och fick en härlig promenad genom en stor del av malmö när vi gick till Pildammsparken för att möta upp T, M och V för att sen åka hem till M, där även resten joinade. vi åt god mat, skrattade mycket, spelade tv-spel och somnade sen i en hög i Ms olika soffor och sängar.

nästa dag var det dags för ASO, Absurda StudierådsOlympiaden. VI kemister var såklart mest taggade (och snyggast) av alla, och det med rätta! För vi gjorde väldigt bra ifrån oss och ägde de andra i nästan alla grenar, haha. På kvällen spelade vi lite mer tv-spel hos T innan vi drog till Smålands nation för att se Detektivbyrån. De var jättebra, men de hade gärna fått spela några låtar till. Och jag blev väldigt taggad på att lära mig spela dragspel, men efter att ha hört att ett dragspel kostar väldig mycket mer än vad jag har råd med så har jag insett att det nog inte kommer gå.

på söndagen såg jag och V på Regattan, LTHs sjöslag i sjön Sjön. Och jag orkar inte förklara vad regattan eller sjön Sjön är just nu, men det var i alla fall kul. Den här veckan innehåller inte lika mycket fest som de två föregående (tror jag) vilket är ganska skönt, vi är ju trots allt här för att plugga också.. vilket jag inte gjort så mycket sen jag kom. OCh nu är min rast slut och det är dags att återvända till entropins värld!

Kommentarer
Postat av: F

Hahahaha!! Dragspel! Du börjar bli bonnefierad! (Det är ganska kul faktiskt)

Postat av: Anonym

det börjar jag inte alls! dragspel är ascoolt! kolla bara på han i detektivbyrån!

2008-09-18 @ 20:43:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback