...

ojoj, det har hänt mycket de här två dagarna! Igår var det upprop och  tråkig säkerhetsföreläsning och sen biff på Kalmars nation med faddrarna och sen biljard efter och jag insåg att jag inte är så dålig som jag trodde (fast jag är fortfarande jättedålig). Idag hade vi vår första riktiga föreläsning och det var mest repetition så det var skönt. eftersom det var några år sen jag läste kemi a så behövs det, kommer inte ihåg så mycket. när skolan var slut skulle jag ta mig hem vilket slutade med att jag fick vänta en halvtimme i Dalby. måste lära mig när bussarna går. på kvällen var det grillfest på Månen och där hängde vi kemister (och en biolog) i ett väldigt väldigt litet rum och sen blev det spontandisco utomhus i regnet och under en presenning. när jag skulle ta mig hem ikväll kom inte bussjävlen utan jag fick stå och vänta en till halvtimme i Dalby innan den kom. så jag var hemma ungefär en timme senare än vad jag skulle ha varit. imorrn tänkte jag först vila men det var tydligen fest på Fysicum eller Östgöta nation så vi får se. nu ska jag sova!
(stycken och vettiga meningar är överskattat)

Kommentarer
Postat av: Hanni panni

haha joo det märker man ;) låter som du har det skit bra :) puss

2008-09-03 @ 14:41:43
Postat av: ToBBe

de e tungt att va student alltså! party varje kväll liksom :P syns om några timmar!

2008-09-06 @ 16:20:39
Postat av: Ulga

Pullsa lille.. du har visst glömt att nämna det intresanta.. då menar jag inte nåe sittningar eller sånt. Mer.. Blogg-aktigt!

2008-09-07 @ 18:28:51
Postat av: elsa

men ulga, jag tänker inte skriva om sånt på bloggen.. det är därför man har msn ju!

2008-09-07 @ 21:57:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback