en vecka

har gått sen jag kom hit, men det känns som minst 3 för att det har hänt så mycket roliga saker och jag hoppas det kommer fortsätta så, fast det tvivlar jag inte på. sen jag skrev sist har vi haft vår första sittning; Ärtor och Punsch, vilket var väldigt väldigt roligt fast alla blev rätt så väldigt fulla haha. på fredagen, dagen efter, var vi alltså inte så pigga och den föreläsningen är nog den mest onödiga jag varit på.

igår var det stadsorientering och sen en massa lekar efter, och vem vann om inte Kemisterna? Vi är helt enkelt bäst. Efter det bjöd faddrarna på god mat och en väldigt kul förfest där det spelades Wario Ware, kanske världens mest roliga tv-spel. Själva festen ägde rum på Smålands nation, som hade 90-talstema. De spelade en massa asbra nostalgimusik som man inte hört på länge, men det var så varmt så att man höll på att dö. ikväll ska jag ägna mig åt pluggande.. har pluggat alldeles för lite sen vi började. känns som att man inte bara kan glida runt lika mycket som på gymnasiet. och jag börjar nu.. ska försöka skriva lite oftare, men det är svårt att hinna med allt :P

Kommentarer
Postat av: F

Skriv oftare! (Och ja, F står för Felix. Du har pajat min hemliga identitet, way to go!)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback