.

jag är så arg att jag inte riktigt vet vad jag ska säga. men oj vad jag är glad att jag inte är hemma nu, och framförallt glad över att jag inte tränar friidrott. att en människa kan vara så idiotisk  och rent ut sagt dum i huvudet är bortom mitt förstånd. okej att stämningen kanske inte var den bästa när jag åkte, men att det skulle bli så här hade jag aldrig kunnat tänka mig!

så. var bara tvungen att skriva det. tillbaks till lund. helgen som gick spenderades i mycket trevligt sällskap. tacokväll på fredagen, korridorsfest på lördagen och lunch på max på söndagen. :) den här fredan blir lika trevlig (och rolig) den. Det blir nämligen humorkväll hos oss! :) OCh jag har även bestämt datum för min första hemresa! Samma dag som vi skriver tentan, eller dagen efter, dvs den 29 oktober. Det beror på vad för biljetter jag får tag på på traderas auktion. och just nu vet jag inte riktigt vad jag ska skriva mer för jag kan inte tänka klart. jo justja! jag tränade för första gången här i lund igår! Det blev spinning och lite olika gymövningar på Gerdahallen. Och det var så skönt att träna! Jag ska verkligen köpa gymkort och komma igång. 

men nu är maten färdig. Hejdå! 


Kommentarer
Postat av: F

Okej, jag erkänner. Nu blev jag nyfiken.

Postat av: youknow

Jag instämmer. Har aldrig haft en vidare positiv inställning till honom. Och den händelse fick definitivt bägaren att rinna över! Det som gör mig argast är inte vad han gjorde utan hur han gjorde det! Och då ska tilläggas att även det han gjorde var bra dumt! Blir så arg när jag tänker på hur han berättade det för oss..snacka om att vara både genuint elak och läskigt omogen. Han verkar dessutom inte ha någon normal verklighetsuppfattning.

2008-10-29 @ 18:37:51
Postat av: youknow

....glömde skriva att det är jättesynd att du inte kommer! Känns som att vår senaste träff ägde rum i ett tidigare liv. Nästan iaf.

2008-10-29 @ 18:41:21
Postat av: Felix den Store

Elsa vad har hänt egentligen? Jag blir typ galen!

2008-11-07 @ 12:45:21
URL: http://jazzhole.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback