and i'm in lund again

back in lund. helgen hemma var.. som vanligt. jag vet inte vad jag trodde, men det var inte mycket som hade förändrats vilket var skönt iförsig. jag hann träffa alla kompisar jag ville och det blev massa skitsnack som vanligt, och det var nästan som om jag inte hade varit borta i tre månader. ett stort plus var att det snöade som det inte gjort på typ flera år!

nu är jag tillbaka i lund igen, och det har även snöat här! fast något som inte är så bra med det är att det blir väldigt väldigt halt på vägarna när man ska cykla. och något annat som inte är så bra är att det är tenta på måndag. på måndag, om.. 6 dagar! Det är helt sjukt ju, och jag måste verkligen verkligen plugga. Fast inte ikväll, för ikväll är det Payday på hallands! Ska bli kul att se hur det är där, men det blir en lugn kväll eftersom jag har tänkt plugga imorrn. (får se hur det går)

Dagens låt: Hello Saferide - Lund


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback