woho

idag var jag i skolan 12½ timme, det var kul. men jag är väldigt trött.

helgen var också kul. i fredags var det tv hos björn, och i lördags åkte jag till göteborg för att träffa tks-människorna. vi hade "sommerkveld" i bekes källare med solstolar, buskar och sommarprofiler. mycket trevligt. med väldigt liten marginal (typ två minuter) hann jag med tåget tillbaka till lund, och efter att ha varit hemma och dumpat mina saker åkte jag till Kulturen för att träffa de andra, vi skulle nämligen träffa Anders&Måns! De var där på en utställning om julkalendern och det var vi och en massa småbarn som fick autografer :)

Förra veckan gick sjukt snabbt, vet dock inte varför eftersom vi inte gjorde nåt särskilt, inte vad jag kommer ihåg i alla fall. eller jo, jag och sofia var och kollade efter julklappar men vi hittade inte så mycket just då.

på lördag blir det däremot kul! Då är det sittning och aktiviteter med luna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback