take me where the streetlights glow

så, nu är det väl dags för mitt en-gång-i-veckan-inlägg. tentan gick.. okej, som vanligt (tror och hoppas jag). att jag aldrig lär mig att jag måste börja plugga mer än en vecka i förväg! den nya kursen vi började på idag, Organisk kemi, verkar i alla fall rolig och intressant och, hör och häpna, jag har till och med läst tre kapitel i boken idag!


och payday var kul, men en rejäl förkylning blev konsekvensen av det roliga. men tack vare naturmediciner, apelsiner och positivt tänkande är jag (typ) frisk nu. var ute i fredags också med lite annat sällskap än vanligt, men det blev inte direkt tråkigare av det, tvärtom! Blekingska ska jag definitivt gå till igen!

snön har smält och ersatts av regn, som vanligt. En nackdel med skåne är att det regnar typ konstant. och det är inte så kul när man inte har nån bra och varm regnjacka och man måste cykla igenom hela lund för att komma hem eller till skolan.

och en massa olika planer smids för helgen men jag vet inte om någon av dem kommer bli av, fast jag är väldigt sugen på att vara sådär spontan som jag inte brukar vara. det kan bli jättetråkigt men det kan också bli väldigt väldigt kul. hmm, får fundera på hur jag ska göra.

nu ska jag göra mat i vårt kök utan glödlampa.


Kommentarer
Postat av: Hanna

Vrf har du ingen glödlampa?

2008-12-04 @ 16:07:00
Postat av: elsa

glödlampan har dött och vi har inte lyckats byta den än :P det är typ tre meter i tak här och vi har ingen bra stege.. men det går att laga mat ändå!

2008-12-04 @ 22:26:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback