hehe.

sittningen ja, den har jag glömt att berätta om. den var i alla fall askul, men jag tycker synd om de som inte var lika "i gasen" som vi var.. det började med förfest hos oss, som vanligt. men det som var lite annorlunda var att det var sista förfesten där. sjukt sorgligt ju, vi har haft många roliga kvällar i den lägenheten. efter själva middagen vände det och jag hade typ värsta. fyllan. evurr. meen jag har ju bara mig själv att skylla, och sen så mådde jag ju prima dagen efter så helt dåligt var det inte, även om jag skäms lite. men jag bjuder på den, typ.

nu: starship - we built this city (kommer aldrig kunna lyssna på den låten utan att tänka på sing star :) )

Kommentarer
Postat av: Ronja

Jag tycker att du har en riktigt nice sida! Har du lust så slå även ett öga på min :D.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback