30 december.

sitter här och lyssnar på bekes underbara voxpop-lista med gamla godingar som "blue" med eiffel 65, "teenage dirtbag" och spice girls. Spotify är verkligen underbart!

idag var jag inne i stan med sally, matilda, hanna och matte. vi letade efter nyårskläder åt mig och på köpet fick sally, lundabon, se huvudstaden. som oftast när jag shoppar med andra så hittade jag inget, utan det var när jag åkte till ett förvånansvärt tomt kista på hemvägen som jag lyckades köpa något. nu är i alla fall (nästan) allting fixat inför morgondagen. Jag hoppas att det blir kul, för jag riktigt sugen på att festa med er eftersom vi typ inte gjort det förut! inte alla tillsammans i alla fall. mindre kul blir det nog den första dagen på det nya året; den kvällen ska nämligen spenderas inventerandes på ica maxi. inte för att jag klagar så mycket egentligen, jag får ju pengar, men jag tror inte jag kommer vara alltför pigg.

och jag håller på att samla ihop alla roliga bilder från året som gått, men det är svårt och tar lite tid. det har ju hänt så mycket roligt under året, så det är svårt att välja ut de bästa bilderna. sen är det ju mycket jag inte har bild på tyvärr, men det är ju typ omöjligt att ha kameran med sig överallt så då blir det ju så.

nu: Backstreet boys - as long as you love me  (fortfarande asbra!) 

Kommentarer
Postat av: Felix den Store

Philemon Arthur and the Dung - Djurvisa för barn. Den du!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback